Как мога да се свържа с Вас ако имам въроси?
Използвайте посочените телефони и e-mail в страницата за контакти за всякакви въпроси, препоръки, предложения и уплаквания.
Кога ще получа поръчаните продукти и трябва ли да плащам нещо допълнително?
Всички поръчки се изпращат с куриерските компании Еконт и Спиди в срок до 3 работни дни, с изключение на събота, неделя, националните празници и специални промоции по време на които срокът може да се удължи до 14 работни дни, в зависимост и от натовареността на куриерските фирми.
Клиентът заплаща само изписаната в сайта стойност на продуктите плюс стойността на доставката начислена от куриерската фирма ако поръчката е на стойност под 99.99лв.
В почивни дни и официални празници се приемат само поръчки онлайн направени през сайта и не се извършват доставки до клиенти.
Мога ли да откажа поръчката си?
Да можете, като клиенти Вие имате право да откажете получаването на заявената покупка, когато тя е доставена при едно от следните условия:
- Доставената стока явно не съответства на заявената за покупка и това може да се установи чрез обикновения й преглед;
- Цената, която следва да заплатите, не съответства на дължимата сума;
- При несъответствие между заявената покупка и доставената стока, което не е било възможно да бъде установено в момента на доставката,
- Вие може да искате доставената Ви стока да бъде заменена със съответстваща на направената от Вас заявка за покупка в срок от 24 часа от получаването й;
- Имате право, без да дължите обезщетение, да се откажете от сключения договор в срок 14 дни, считано от деня, следващ получаването на стоката.
Какви права имам като потребител? Закон за защита на потребителите (ЗЗП)
На този адрес: www.kzp.bg можете да намерите подробна информация за вашите права.
Трябва ли да съм регистриран в сайта, за да направя поръчка?
Регистрацията на сайта е безплатна и само по ваше желание.
Но ако искате да виждате подробна информация за Вашите поръчки и да не попълвате всеки път информацията за доставка, ще ви бъде по-удобно да си направите регистрация.
Всички цени в сайта са с включен ДДС!
При поръчване на определен продукт го получавате на цената, на която сте го заявили, стига да не е изчерпан като наличност, с което ние своевременно ще Ви уведомим.
Мога ли да платя online с карта?
ДА - работим с възможността за сигурно разплащане с карти през системата на банка ДСК.
Приемат се всички дебитни и кредитни карти на BORIKA, MAESTRO, MasterCard и VISA.
Мога ли да върна артикул, който не отговаря на очакванията ми?
Всеки клиент пазарувал онлайн в нашия сайт е в законовото си право да върне артикул, който не харесва в рамките на 14 дни след получаването му. Куриерската услуга за връщане на продукта е за сметка на клиента, с куриерска фирма Спиди или Еконт. Възстановяване на сумите за върнати пратки се осъществява по банков път (като клиента трябва да приложи банкова сметка - IBAN) или на виртуален портфейл, като посочи метода към заявката за връщане на продукт/и.